torsdag 16 december 2010

Randoooooom

Bild från google
 Att det kan vara sådan skillnad mellan kommuner när det kommer till väder :O Hemma hos mig snöade det som fanken och snön låg tät medan det var blankis och spöregn i Göteborg. Inget var särskilt kul, blev blöt oavsett vart jag var xD
Men i alla fall, mitt jullov börjar ta form :D Det ska börja med julfika och julklappsjakt med Malin, sen julfirande med familjen hemma hos moster, sen nyårsfirande med Malin och Alex och sen till sist en sväng ner till skåne för att hälsa på alla awesome:a skåningar innan lovet tar slut :D Sen efter lovet kommer jag dö av alla skoluppgifter men jag har i alla fall Malins julgransplundring att se framemot :D

Hmm, mer random info perhaps? Jo, jag köpte min första julklapp idag. Jag är sååååååååå sent ute! D8 *mega ångets* Det beror på all jäffla skola! :C Hinner inte med något och den suger ut all min vilja att leva! :C Men tack och lov är sista provet imorgon (kommer gå sketadåligt xD)
Har Jozzes julklapp fixad sen innan, men har nu morfäräldrar, mor, moster, två kusiner och Roger kvar xD Hittar förhoppningsvis något fint inne på Liseberg nu när jag ska dit med Alex på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar