onsdag 1 december 2010

Knåpar med datorn

Har precis laddat ned ett printscreen-program så att jag nu kan ta printscreens med min laptop, har även nu hittat vart mina webbkamera-bilder hamnar (vilket har varit ett mysterium eftersom jag använder hp webcam/quickplay) och gjort en genväg till mappen för att snabbt komma åt korten xD Har dessutom avinstallerat skitprogramet Verisoft Logon. Det enda det programmet gjorde var att avbryta mig när jag skrev in användarnamn, lösenord etc och tvingade mig skriva om ca 3 gånger och klicka ned det jävla programet.
Men nu är min laptop mer funktionsvänlig ;) Har även fått WiFi här hemma så nu kan jag vara överallt i huset med laptopen utan att behöva koppla upp mig till ett nätverk jag själv skapat :)

För övrigt har jag äntligen köpt ÖRONMUFFAR! 8D De är varma och goa och hjälper mig nu när det råder total rysskyla! Herregud asså, avlider halvt varje dag xD


Och detta är vad jag sitter framför just ju:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar