fredag 3 december 2010

Äntligen ledig!

Äntligen fredag! Är helt slut efter denna veckan ... jullovet kan inte komma fort nog! Dock kan jag inte vara för glad eftersom jag har massa läxor och plugg inför nästa vecka :C
Idag så kom iaf Kalle in på Staden och framtiden (tack och lov, rädda oss för några minuter från denna tråkiga kurs!) och satte ett datum för när vi skulle komma hem till honom. Det blev den 15:e december kl 16.30 :3 Can't wait! :D
Oh, liten kul sak hände innan Staden och Framtiden började, och det var att läraren kom fram till mig och Malin och erkände att hon var tycken under förra lektionen :P No shit asså :P Hon är den mest ohyfsade och jobbigaste läraren jag vet (efter Heidi, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh). Hon svär hela tiden (okej, ungdomar svär hela tiden, jag svär, men jag tycker att lärare ska hålla lite högre standard, faktiskt) och är otroligt tycken och tycks inte fatta vad man säger till henne ibland. Hennes humör är kortfattat helt crazy, och hon är lite crazy hon med. Lite som en kulturtant gone wrong :P
Aja, nog om henne xD
Snackade med Malin efter lektionen och fick lite insyn i mitt otroligt flickiga beteende, måste verkligen försöka hejda mig ibland xD Vi pratade även lite om olika julklappar, jullovet,julavslutningen, nyår och lite framtida utflykter :D Så kul! Kommer nog bli ett otroligt roligt jullov!

Och nu ikväll ska jag bara mysa med familjen :3 Mamma och Jozze har hyrt I love you Phillip Morris (som är skitbra, såg den nämligen under filmfestivalen) så den ska vi se ikväll :D
Äh, jag slänger in en bild oxå (inläggen blir ju roligare då!) Jag och min stora bebis Orlando-pando <3 Var beredda på många såna här bilder för jag älskar att gosa och fota med Orlando, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar