söndag 26 december 2010

Du och jag "Emil", du och jag!

 Uh, hitta ingen bild på mig och Emil, så det får bli en bild på Emil och Ida :P

Känner mig ganska älskad. Har varit med på ett par statusar på fb och även i inlägg på bdb, haha <3 Att folk skriver att de saknar en och vill att man ska komma och hälsa på - det gör en varm i hjärtat i dessa vintertider!
Ska åka ned till Skåne den 3:e tror jag och kanske vara där tills Emil åker till Tyskland (buuuuhuuuu ;___; ). Skulle vara kul att få vinka av henne... Uh, vad ska jag göra utan Emil? Vi har ju liksom funnit varandra nu jue xD Jag kommer inte kunna vara så mycket på msn när skolan väl börjar ... :C
Vi får se ... Kanske jag till och med kan komma och hälsa på? Det skulle varit awesome! För skulle vilja besöka Tyskland ordentligt, träffa Emil och även kidnappa Till Lindemann! Oohohohoooooo~~


Men vad som händer idag är att morföräldrarna kommer hit för att ha middag hos oss :) Kommer bli mysigt!
Och imorgon ska jag hem till Malin och fira hennes 18:årsdag :) Jag kommer antagligen vara den enda kompisen där bland alla hennes släktingar - lite nervöst! xD Lite kul är dock att Malins farmor lovat henne att baka en speciell tårta (indirekt till mig, haha xD). För Malin har länge pratat om denna goda tårta och har velat att jag ska smaka den, så hon bad hennes farmor baka den nu när jag ska komma på besök ;) Av vad Malin berättat så låter den jättemumsig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar