lördag 27 november 2010

Första advent imorgon!

 
Åhåhåhå, julen närmar sig! 8D Har fått lite random julstämning då och då de senaste veckorna, så vetskapen om att första advent är vääääldigt nära gör att man blir glad <3 Har försökt att hålla mig borta från julmusik men idag kunde jag och min syrra inte hålla oss och satte på lite, ihihih.
I skolan ska vi ha en "hemlig tomte-grej" vilket kommer bli jättekul! Dessutom ska vi ha ha själva avslutningen och utdelningen av julklapparna hemma hos Kalle ((übersnygg)lärare på Schillerska och en av våran klass mentorer) :D Han kommer bjuda på glögg och tilltugg. Kommer säkerligen bli awesome! <3
Har förvövrigt redan börjat att spåna på vad jag ska ge den personen  (vet inte vem jag ska ge än) jag får i julklapp. Mina tankar går i fyllda chokladpraliner 8D Hoppas jag inte får någon som är allergisk, för då måste jag limitera mig ... Fast det blir nog kul ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar