onsdag 24 november 2010

Herp derp

 Haha, herregud asså xD Idag hade jag, Amanda, Jessica och Clara franskagrammatik-test i franskan och jag kan lugnt säga att plugga inför detta testet har varit en av mina jobbigaste,roligaste och mest förvirrande stunder denna terminen xD Det började med att Jessica pm:a mig på Facebook och behövde hjälp med franskan. Jag hjälpte henne så gott jag kunde och samtidigt märkte vi hur franska kan vara riktigt förvirrande (antagligen hade våran lärare lite med den saken att göra...) och det ledde till att vi konstant satt i över fyra timmar och pluggade tillsammans och ventilerade våran ångest xD Det var väldigt mycket ångest och frustration, men lite fick vi i alla fall gjort. (Och ärligt talat så tror jag inte att jag ens skulle ha börjat plugga om inte Jessica hade kontaktat mig xD)
Sen idag så möttes vi alla fyra i biblioteket och pluggade ca två timmar innan provet. Återigen var förvirringen total och mot slutet blev det att vi typ bara flummade av ren ångest xD Fast ca tio min innan lektionen fick vi lite hjälp av en annan trea som går i fransk sektion.
Och hur gick provet?
Det gick så här: HERPA DERP HURP HURRRRRRRRR

1 kommentar: