måndag 1 november 2010

Min helg

Jozze's fest i helgen blev väldigt lyckad :) Och jag som aldrig träffat hennes "nya" kompisgäng fick träffa en hel del nya människor. Fast dock så skämde jag ut mig genom att visa mina otroligt sugiga skillz i allt som kan kallas tv-spel :C Jag är mer en pc-spelsmänniska xD
Efter festen rådde det en härlig dagen-efter-festen-känsla! :D Tillsammans med Oscar, Robin och hans (amerikanska) flickvän, som sovit över och stannat längre, såg vi på film och käka massa rester. Och sen vid tolv kom Malin för att bl.a baka med mig :D Vi gjorde praliner fyllda med kola till hennes kompis och sedan praliner fyllda med limefyllning till oss själva och de andra. De blev en hit! 8D
Kommer nog lägga upp bilder imorgon på festen och pralinerna C:

Random tankar:
Skolan förstör ens liv. Och nej, inte på det där vanliga sättet med läxor och jobbiga lärare, utan på det där sättet att man lär sig saker och sedan inte kan låta bli att tänka på det i vardagen. Till exempel nu kan jag inte gå runt i Göteborg utan att tänka på från vilken epok de olika husen kommer ifrån, vad för kapitäl de har etc. Fast värst är det med psykologin. Nu kan jag inte göra någonting utan tänka på något från den kursen eller diagnostisera mig själv och andra xD Är det en försvarsmekanism? Har det en underliggande förklaring? Är denna personen psykisktstörd? 
The list goes on and on! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar