söndag 21 november 2010

Man måste ju tänka på framtiden, eller hur?



Imorgon är det måndag och jag har på nytt tänkt att skärpa till mig. Jag trivs inte med mig själv och hur jag ser, dessutom måste spara pengar inför en till Paris-resa efter studenten.
Folk skulle bli förvånade över hur mycket pengar jag har lagt på godis och annat de senaste två månaderna, jag skäms bara genom att tänka på det ...! Man blir varken smal eller kommer till Paris genom att svänga in på Hemköp, 7-eleven, Pressbyrån eller Espresso house. Det enda man blir är ledsen efter ett par timmar, och pank.
Kommer hända en grej innan jul som gör mig lite extra pepp att träna och så, men mitt slutgiltiga mål i mitten av januari. Två månader är kanske lite kort tid, men om jag sätter allt annat åt sidan och bara fokuserar på att träna och äta rätt, borde det inte vara allt för svårt (uuuh, behöver bara förlora 23 kg =.=). Folk kommer kanske bli lite trötta på mig, men jag vill verkligen bli nöjd med mig själv (för en gångs skull) och spara pengar (för mycket pengar har jag inte så mycket av från början heller).
Tror inte det är någon som läser detta, men om någon nu gör det, skulle ni då kunna ha lite förståelse och hjälpa mig att hålla mig på rätt kurs (och inte bli alltför trötta på mig?).
För nu har jag gjort ett löfte till mig själv och jag vill inte bryta det...

2 kommentarer:

  1. Weeeiii goo Annaick! Jag hejar på dig :D du klarar det om du bara vill! :)

    SvaraRadera
  2. Oh, vad kul att höra <3
    Ska verkligen kämpa ordenligt denna gången!

    SvaraRadera