onsdag 19 maj 2010

Min sommarlovsplanering - än så länge :D

Blev lite inspirerad av min vän Carros uppräknande av kommande sommaraktiviteter, så det ska jag också göra!

10 juni - då åker jag och Carro upp till Stockholm för att gå på vår kompis Alex' student den elfte. Hehe, så jag skippar min egen avslutning den elfte :P Något säger mig att jag inte kommer missa något (förutom att kanske få krama Kalle, men det kan jag leva med xD)
16 juni - då fyller Angelica arton och jag har lovat att baka åt henne som present! :D
18-19 juni - DÅ JÄVLAR ÄR DET METALTOOOOOOOOWN! Rammsteeeein <3 <3
28 juni - då fyller mina tvillingar från skåne arton! Så då ska jag åka ned och fira dem :3 Och dagen efteråt ska vi och hela skåningsgänget på Helsingborgfestivalen och partaja! :D
Obestämt tid i augusti - då ska jag och Amanda spendera våra stipendiepengar och åka till FRANKRIKE :D
Obestämt tid  men någon gång under sommarlovet - då ska jag, Carro, Alex. Robin, Sandra och massa mer människor (vet inte ens hur många eller vilka säkert än xD) tälta! Vi vet inte vart än, men det lutar mot min mormor och morfars underbara sommarställe i Björboholm :)
Obestäm tid men någon gång under sommarlovet - det har viskats om en "sommarstuga turné" mellan mig och några klasskompisar då vi ska åka runt till våra sommarstugor och leva ett riktigt sommarliv. Hoppas det blir av! :D
Så många gånger som möjligt - träffa Gnomiz :D
Så många gånger som möjligt - ska jag och Johanna träna. Ja, jag kämpar ju med att komma i form tills Beach 2031!
Och så finns det en till grej, kanske, men det vet jag inte säkert än, så den kan jag inte skriva ned (a)
Men ja, detta sommarlovet känns som att det kommer bli AWESOME! :D

4 kommentarer:

  1. Woohoo Frankrike here we come! :D
    sommarstugaturné lät ju också askul!

    SvaraRadera
  2. Ouiiiiiiiiiiiiii 8D Vi får snacka med Clara och Jessica om vart de fixat sina saker!

    Ja, eller hur? :D Haka på vett jag! Ju fler desto roligare!

    SvaraRadera
  3. Jag fyller den 16, men ska ha nån slags middag eller vad man nu kallar det, några dagar före eller efter, är inte riktigt säker. Tror iaf jag ska ha det. :)

    SvaraRadera
  4. Angelica, du får säga till när du kommer på ett exakt datum så att jag vet när det är. Åker ju som sagt den 10 juni och åker nog hem på måndagen (14:e juni) och sen 18-19 är det ju Metal Town :)

    SvaraRadera