tisdag 30 mars 2010

Klänningar värda att dreggla över!


Man kan inte säga att jag har någon speciell stil på någonting. Jag lyssnar på nästan all sorts musik, föredrar helt enkelt låtar före genre (det är bara Rammstein som jag älskar lite mer än all annan musik <3 ), mina kläder har ingen speciell stil utan är typ jeans och t-shirt, och mina intressen ja, det är så många (skriva, teckna, fotografera, baka, läsa, sova, designa, mytologi, historia, film etc) och det finns inget som jag gillar mer, gillar allt jag gör lika mycket :)
Men nu till sommaren vill jag ändra på det. Klädesmässigt i alla fall :D Stora, fina klänningar från 1600:talet till 1950 har alltid legat mig varmt om hjärtat, de är ju så otroligt vackra! Jag surfade runt på nätet efter olika vintageklänningar och sedan lolitaklänningar och jag hitta världens bästa sida! De hade klänningar helt i min smak! Vill ha allihopa!
Så nu har jag bestämt mig, jag ska försöka göra min stil mer personlig, visa att faktiskt bryr mig om hur jag ser ut och även visa mitt intresse för historia. Och någon av dessa klänningar ska hamna i min ägo, sanna mina ord!

3 kommentarer:

  1. Fina.. På minner om Lolita stilen.. :)

    SvaraRadera
  2. Det är lolita-stil! Bara att de är olika sub-stilar:) De två längst ned är till exempel historis-lolita ^___^

    SvaraRadera
  3. var finns denna klänningar

    SvaraRadera