söndag 18 december 2011

Okaj, dags att bli aktiv igen!

November flög förbi, herreminje asså! Svängde mina lurviga på The Tivolis awesomea halloween fest tillsammans med mina skåningar. Vi alla var utklädda och nästan hela klubben med! Det var riktigt kul! Och de var bra utlkädda med! Vi såg mycket läskiga och coola utklädnader :D En Gandalf på tre meter (no joke), Mario och Luigi, zombies, en cupcake, brandmän, piloter robotar ect ect :D Min kompis Sophia hade en supercool dia des los muertos sminkning som ni kan se här nere! ^__^

Sen så halva månaden hängav jag mig till Nanowrimo och kom upp i 15k ord på ungefär 11 dagar, och det är typ hälften av vad jag skrivit på tre år innan! Jag var duktig då jag verkligen gav mitt allt! Men sen efter ett par dagar kom livet emellan och jag kom inte in i rytmen igen :P Min boks plot har i alla fall kommit igång nu! Jag har även bestämt det absoluta slutet och skrivit epilogen :)

Kan slänga in lite bilder från  när jag och Alex var och firade Pandas! :D
Jag gjorde en jättebra frosting men sen förstörde jag den genom att lägga lite smör som jag läst på internet och fick en rinnande smörja. Jaja. Den blev i alla fall regnbågsfärgad inuti och det ser typ ut som en panda! :D

2 kommentarer:

  1. wihoo! Har längtat efter en uppdatering på din blogg! :) Förresten, vill du ses ngn dag snart och ta en fika? Minns knappt när jag träffade dig senast ju! :O

    SvaraRadera
  2. Vad kul :D Ska försöka hålla uppe uppdateringarna fram över! :D
    Och vi kanske kan ses på onsdag? Det är den enda dagen som jag är ledig i princip :) Vi skulle kunna flänga runt på stan och snacka, samtidigt som jag köper de sista två julklapparna?

    SvaraRadera