måndag 19 december 2011

I väntan på julklappar

Fan vad jag är trött! =.= Var uppe sent och såg på den helt awesome:a filmen Kiss Kiss Bang Bang, så när jag var tvungen att gå upp klockan 7 vart jag inte glad! Det är nämligen så att jag ska ta emot ett paket som jag och Jozze har beställt (julklappar förstås) och eftersom Jozze är på Eductus faller den lotten på mig. Paketet ska komma runt 10 men jag har ingenting som kan väcka mig så Jozze var tvungen att väcka mig när hon gick. Blergh =.=
Jag har roat mig genom att se sista avsnittet av fjärde säsongen på True Blood, och så här i efterhand  är jag nu sorgsen över det. Måste vänta tills sommaren 2012 innan det blir nya avsnitt... ; ___ ;  Tills dess blir det antagligen Game of Thrones och eventuellt  Dr Who (de nyare säsongerna).

Kiss Kiss Bang Bang är skitawesome och skitrolig! Se den! 8V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar