tisdag 20 december 2011

Jul på Liseberg

Idag var jag på Liseberg tillsammans med familjen :)
Hemma hos oss snöar det som fasen, snön har lagt sig etc, men när man kom till Landvetter regnade det, lika så i Göteborg, men det stoppade inte oss! Vi slapp alla köer och gick runt och tittade på allt fint :) Vid renarna så tjuvlyssnade jag på en fransk pappa som pratade med sin dotter, jag tar alla chanser till att få öva min franska! xD
Vi åkte upp i designtornet och kollade på alla "design saker" och jag hittade en supergullig julklapp till morföräldrarna, nämligen ett slags fågelbord som är runt, genomskinligt och som man kan sätta fast på ett fönster :) Mina morföräldrar älskar att titta på fåglar och nu kan de göra det på riktigt nära håll! :D
Lite senare gick vi runt vid alla bodarna och då fick vi smaka på varm björksaft och det var jättegott! Bra mot vintertrötthet också tydligen! :D Jag köpte en flaska som en julklapp till min moster Anne-christine och hennes man Roger  :) Så nu har jag bara en julklapp kvar att köpa! :D (Julklappsångest, borta! Hahha!)
So today was a good day! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar