lördag 17 september 2011

Utflykt

Var tillsammans med mamma vid Gunnebo för att fota Orlando i lite mer fancy miljö ^__^ Det är två kennlar som är intresserad av att ha Orlando som pappa till sina kullar så då vill man ha fina bilder att skicka ;)

Jag kan säga att det känns som att gå runt med en kändis när man går ut och går med en borzoi bland människor! xD Borzoier väcker minst sagt uppståndelse xD Alla tittade, pekade och kommenterade hur vacker och söt Orlando var (skarpsynta människor!). Småbarn (och vuxna) ville klappa  och hälsa och två kvinnor ville till och med ta kort på honom!

Borzoier är sådär awesome och världsbäst, hands down! ;)

2 kommentarer:

  1. vad mysigt det låter att åka ut så med hunden och att alla kommer fram och hälsar :D Och så roligt att kennlar är intresserade av Orlando! Kommer ni att skaffa en ny kull till typ nästa år själva? :) (Jag börjar typ bli besatt av hundar tror jag..hahah)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är mysigt! Och så vet man att det är bra uppmärksamhet och att all uppmärksamhet ligger på hunden, haha :D

    Och det är superkul att folk vill använda Orlando för han är en superduper hund, verkligen en av de bästa! <3

    Mamma planerar iaf två kullar men när det blir av är inte säkert :) Vi ska iaf använda våra egna hundar vi har här hemma ^^ Bonso med Cookie och Orlando med Ninja (som låter som en drömkombo för mig, personlighetsmässigt).
    Blir det valpar får vi ha valpträff igen! :D Och så ska jag självklart häsla på Kelso när du fått hem honom! :D

    SvaraRadera