söndag 25 september 2011

Det är mycket tankar som flyger runt och massor av små saker som händer just nu, dock tror jag inte det skulle roa någon av er ;)
Men jag kan säga att jag ska åka ned till den platta delen av Sverige och gå på Pandas "Vill-fira-att-hon-blir-gammal-kalas" :D Jag ska åka ned den 7:e oktober (ganska direkt efter att jag spänt tandställning ...uhh) och sen hjälpa henne baka en regnbågstårta! Hoppas den blir lyckad för det är många skåningar som kommer få se den! xD Jag kommer ha förbannat ont i tänderna men det ska inte hindra mig, förutom att äta hela tårtan själv då, hahah! xD Och om Alex kommer loss från jobbet kommer han också att dyka upp på festen! :D The more the merrier! :D


Det var den här bilden som fick Panda att vilja ha en regnbågstårta på sin födelsedag :) WHAT PANDA WANTS IS WHAT PANDA GETS! <3

2 kommentarer:

  1. Åh vad nice den ser ut! :D vill också ha! Är det olika smak på färgerna? ;P hade varit spännande :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Ser jättemumsig och gullig ut! ^^ Man skulle smaksätta lagren (eller göra olika fyllningar för varje lager) men just denna tårtan har inte det ^^ Och tårtan jag ska göra ska ha jordgubbsfyllning ^^

    SvaraRadera