tisdag 20 september 2011

Limiterad

Why, god why? Varför ska jag bli smittad igen? En unge (trettonåring) hostade på mig inne på Elgiganten när vi hjälpte morfar köpa laptop i söndags. Igår hade jag ont i halsen och nu har jag svettvallning ovanpå det. Jag hade inte ens hunnit bli av med hostan från förra förkylningen! Ja, sparka på den som ligger ner! 8C

Sen så känner jag mig otroligt limiterad eftersom jag och Jozze måste dela på ett fritidskort. Kan ej köpa ett eget eller ett månadskort eftersom jag väntar tills jag får ett jobb. Måste kunna köpa ett nytt månadskort när jag väl fått ett jobb liksom, så inte det går ut mitt i månaden så att jag ej kan ta mig till arbetsplatsen :P

GAWD, GIF ME A JAWB NAO! xD

2 kommentarer:

  1. Har samma problem, försöker dock snylta av mammaopappas månadskort, moahaha ^^ Man ba: hur ska jag betala ett månadskort när jag ej har ett arbete!?
    Vill ha ett jobb jag med. lovar att ta min lilla bil och köra dit om jag får ett t.om. :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det är verkligen en paradox! xD

    Hoppas vi båda får jobb snart så man kan tjäna lite cash att leva på! xD

    SvaraRadera