fredag 23 mars 2012

Förbereder inför sommaren

Det är superfint väder, våren är här och sommaren nalkas <3 Håller på att hjälpa min hud och mitt hår komma ut från deras vinterdeppression xD Har toppat håret och haft det i en snabb hårinpackning. Jag ska fortsätta att toppa det lite mer och även ha den i några hemmagjorda hårinpackningar :) Superglansigt hår, here I come!
Sen ska jag försöka skrubba bort vinterhuden med hemmagjorda scrubs :D Gjorde det igår och blev superlen! Allt som behövdes var 1/2 dl socker, 1/2 dl havregryn och 2 msk flytande honung :D
Håller även på att försöka bleka lite acneärr, så förhoppningsvis till sommaren kommer mitt hår och min hud vara lite piggare :)

Och på tal om ingenting så satt jag igår och läste de gamla blogginläggen om Paris. Gawd, jag längtar tillbaks! 8C Men kan trösta mig att jag antagligen kommer återvända i augusti tillsammans med Jozze och hennes kompis Michelle! 8D Hoppashoppashoppas!

Å så hoppas jag ni alla andra slipper de sista förkylningar nu och omfamnas av den varma våren! Så fort jag slutar snora och hosta ska jag njuta i fulla drag! <3

No stealing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar