lördag 22 oktober 2011

Wranges

Var igår och införskaffade två par örhängen inne hos Wranges :D Så här ser ett av paren ut:
Dålig bild, men orkar inte vara seriös, scus´me. Det andra paret är små blommor, också i sliver, och vars inre är oxiderat silver och en svart sten. Får se ifall jag orkar ta en bild av de...

Var otroligt länge sedan jag köpte örhängen :O När jag gick i högstadiet köpte jag ett par nästan varje månad ch fick ångest/kände mig otroligt naken om jag glömde ta på mig örhängen på morgonen! xD

Och jag är ledsen för att jag är så inaktiv här och ja, överallt på internet egentligen. Jag har icke-jobb-depression som jag så vackert döpt det till xD
Men jag har ryckt upp mig lite (det är ju detta inlägget ett bevis på, haha) och jag ser fram emot min "Halloween-filmkväll" som nu blev "Pre-Halloween-filmkväll" eftersom den var tvungen att flyttas fram eftersom folk inte har den "frihet" som jag själv har, lol lol.

Jag sysselsätter mig med att skriva listor och planerar vad jag ska baka till filmkvällen :) Jag är nöjd hittills och jag tänker fota som fasen då dagen kommer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar