onsdag 26 oktober 2011

Min livskvalite +1

Måste bara kort få prisa denna Garnier produkt, Garnier Pimple reducing toner. Den har ökat min livskvalite, haha xD Innan jag började använda den var mitt ansikte fullt av finnar, lika stora som USA, och massor av akneärr, men efter använt denna har jag fått avsevärt mindre finnar och mina akneärr blekt jättemycket!
Gaah, jag älskar den så mycket! <3 Jag kan faktiskt gå utan foundation utan att känna mig som elefantmannen!
Jag önskar att jag hittat den tidigare!

Och så ska jag dissa en liknande produkt, Clearasils cleansing pads! >8C Jag använde Clearasil innan och jag fick bara mer finnar verkade det som, plus att min hud kändes äcklig. När min Garnier toner tog slut och vi bara hade Clearasil hemma tänkte jag: "Äh, jag måste ha inbillat mig. Jag använder den tills mamma köpt ny Garnier toner." Och se på fan, jag får sju finnar varav en USA-storlek. Me not happy.
Men nu har jag återförenats med min Garnier toner and can let it do its magic!

3 kommentarer:

  1. Kunna gå utan foundation=gryymt!
    Alltid roligt att känna sig fräsch och fin ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, det är härligt! Jag använder nu bara foundation om jag ska ut på utgång eller nåt och behöver vara extra fin. Känns jättebra! :D

    SvaraRadera
  3. faaan vad nice! det är så det ska va ju :D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera