fredag 8 oktober 2010

Oh, it's coming to me now! :D

Får massa inspiration till nya cupcakes nu när jag är inne på olika online-shopar för bakning :D Har spanat in massa fina pastafärger och cupcakeformar, som jag antagligen kommer köpa alldeles strax :D
Fick även smakvision till cupcakes:en som jag ska ha till min filmkväll! Skriver ner kombinationerna här och så får folk gärna tycka och tänka om smakerna och kanske själva komma med förslag? :D

1. Chokladcupcake med jordnötssmörsfyllning och Nutellafrosting.
2. Chokladcupcake med Nutellafyllning och jordnötssmörsfrosting
3. Vaniljcupcake med syltfyllning och jordnötssmörsfrosting (Peanut butter jelly, peanutt butter jelly! 8D)
4. Kolacupcake med mjölkchokladfrosting
5. Chokladcupcake med Pollyfrosting
6. Kokoscupcake med limefrosting

Så, dessa är kombinationerna jag spånar på. Kommer antagligen komma på fler och därmed ge mig mer beslutsångest, hahaha xD


(bild från kakburken.se - hemsidan där jag ska köpa pastafärgerna och formarna :D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar