torsdag 7 oktober 2010

Going for the overkill

... är precis vad jag tänker göra :D
Åhåhå, det är en månad kvar tills jag ska ha min filmkväll och jag har redan börjat planera för fullt. Filmkvällen är typ en av de största höjdpunkterna på året för mig, för det är då jag får se på massa film, träffa vänner som jag annars inte träffar så ofta, flumma, utöva mitt intresse för det paranormala med lite ouijabord och baka vad jag och hur mycket jag vill :D Låter inte det annat än som awesomeness?
Filmkvällen brukar hållas på Halloween och med allt vad det innebär, men i år har den flyttats fram till den 5:e november (vilket är kvällen innan Allhelgona, så det kanske inte gör något ;) ). Så allt kommer fortfarande gå i lite skräck-tema :D
Hade även tänkt att folk får ta med sig hem det som blir över, för jag kommer baka massor (hohoho) xD
Åhh, kan det inte bli den 5:e nuuuuu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar