lördag 25 juni 2011

Resfeber och packningslista

Börjar känna av resfebern nu. Drömde i natt att jag och Amanda var hemma hos mina morföräldrar i Sävedalen samma dag som vi skulle resa till Paris. När klockan var 11 insåg jag att inte visste när planet gick och trodde att det bara var en timma kvar. Jag hade varken väskorna med mig (hade inte ens packat) och ingen tillgång till internet xD
Usch, usch, hahaha xD

För att lugna nerverna och för att starta lite pepp i kroppen skrev jag en packningslista :D Jag ääälskar att göra listor, so it was good fun, haha xD Alltid vid såna här viktiga listor så  är jag alltid lite overkill så jag har spaltat upp det så här i kategorier och underkategorier:
KLÄDER
Byxor och dylikt
Blusar och dylikt
Underkläder

HYGIEN
Dusch
Smink
Övrigt

ÖVRIGT
HANDBAGAGE

Och sen under alla dessa kategorier har jag spaltat ned alla kläder och saker. Sen när jag väl packar kommer jag att kunna bocka av allt :) Jag tycker det känns bra att ha det så överskådligt för att minska stressen xD Väskan får högst väga 23 kg (om jag minns rätt) och jag hoppas verkligen jag klarar att hålla mig inom den gränsen xD Folk anar inte hur mycket lite kläder kan väga ...

Foto av Sacré-Cœur jag tog från förra året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar