måndag 20 juni 2011

Chatroulette - We're all mad here!

I ren uttråkning klockan 23 igår gick jag in på chatroulette för första gången ensam (har annars bara gjort det på fester med minst 3 kompisar, haha) och jag fick se det vanliga: kukar, småglin, gamlingar, bröst och uttråkade människor. Vi alla vet att det är mest pervosar där som runkar i camen men det finns även vanliga människor där (dock så är de jävligt svåra att hitta).
Jag gick in på chatroulette för att hitta en person från Frankrike att öva lite franska på (jag hitta en, och det gick lite halvdåligt, men det är en annan historia) och även bara chatta med människor. Var en hel del kukar att bläddra förbi, men till slut hitta jag en kanadensare som verkade vara en hyvens kille. Vi snackade om faktiskt lite djupare saker än vad jag trodde var möjligt på en sån här sida. Kändes ganska nice att hitta en person som inte var ett snuskigt werido heller! Men mot slutet blev han lite tråkig och jag ljög om att jag skulle sova. Sa hejdå och vinkade till honom i camen. På mindre 1 sekund (precis innan jag skulle klicka på Next) vinklar han sin cam mot ner mot sitt skrev och stoppar ner handen! O.O Jag klickar på Next och han försvinner, men vi alla vet vad som skulle ha hänt om jag inte gjort det :P Verkligen sneaky asså!
Summan av kardemumman: Även de som verkar normala på Chatroulette är snuskiga pervon.

Så ja, passa er, hahah! Men jag träffade faktiskt en helt normal (under den tiden jag snackade med honom iaf), söt och trevlig kille på Chatroulette. Han hette Andy (har jag för mig), kom från  Brighton men hade nu flyttat till Finland pga kärlek. Var faktiskt väldigt kul och mysigt att snacka med honom. Och han skrattade faktiskt när man skämtade med honom (annars ser folk helt döda ut i ansiktet oavsett vad man skriver till de :P). Samtalet avslutades lite över 02 (03 för honom, haha). Så jag har haft blandade erfarenheter av Chatroulette, men jag kan inte annat än säga att det var roligt :)


Drömmen hade ju varit att stöta på en riktig kändis eller någon som spelade musik för en :)

2 kommentarer:

  1. Hahahaha herregud älskar din blogg, din slutsats angående chatroulette är klockren!! XD

    SvaraRadera
  2. Åh så glad jag blir att du gillar min blogg :D
    Och ja, jag kom till den slutstsatsen the hard way, hahah xD

    SvaraRadera