torsdag 23 juni 2011

3+1

Mys och chilldag idag :D +1 på det!
Mötte upp med Johanna och Linnea vid kungsport och vädret firade vår återförening med att ösa ner en hel Amazonflod. Not cool, not cool. Men vi satte oss på Frank's så då blev allt bättre :) Vi alla tre köpte varsin GIGANTISK morotskaka, om nom nom <3 Sen satt vi där och tjötade och skratta  :D Mot slutet kom även Evelina och joina oss, så då blev det mer tjöt och skratt :) Och jag säger som Johanna, sånt här måste vi göra mer (speciellt nu när vi inte syns varje dag typ)!
Efter att jag och Amanda kommit tillbaka från Paris ska det festas med allihopa! Jag kommer påminna er folket! (And Johanna will get her groove back! ;D )

När jag sedan kom hem såg jag på film med Jozze och nu sitter jag vid laptopen, skriver lite på min bok och kastar några blickar på dokumentären "Min bil är min älskarinna" på kanal5. De ni!

2 kommentarer:

  1. Åh den där dokumentären är så sjukt obehaglig! Och jaa det måste bli en grym fest när ni kommer tillbaka och så måste ni berätta allt!!

    SvaraRadera
  2. Ja, den blev bara sjukare och sjukare! xD När den där gubben började gilla film-teamets bil, gaaawd! xD
    Ja, helt klart! 8D

    SvaraRadera